torsdag 17. april 2008

Bloggen for pensjonistene på Lillestrøm er etablert.

På dagens medlemsmøte ble vi enige om å etablere en blogg - hvor rapporter fra våre turer og aktiviteter kan gjøres synlig for medlemmene og andre interesserte. Selv om ikke alle av medlemmene er aktive bloggere, så håper vi at det etterhvert blir interresse for å lese og kommentere innlegg med tiden.

Ingen kommentarer: