August ønsket 17 medlemmer hjertelig
velkommen til høstterminens siste medlemsmøte.
Her var Kjelvis, en lokal trubadur
med navnet Kjell C. Hovde, invitert til å underholde.
Men først leste August en kronikk
av Inge Eidsvåg med emne «Døden – livets følgesvenn».
Kjelvis var et hyggelig
bekjentskap som klarte å underholde på en god måte og fikk opp stemningen med
et variert viseutvalg, utkledning og anekdoter.
Her er link til bilder og videoer Bilder fra møtet
Her er link til bilder og videoer Bilder fra møtet
Det er nå påmeldt 24 personer til
Julebordet den 30. november.
Åresalget innbrakte kr 1230,-.
Møtet ble avsluttet kl 1740.
Referent
Egil B. Ormstad








Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar