torsdag 16. november 2017

Medlemsmøte 16. november 2017


August ønsket 17 medlemmer hjertelig velkommen til høstterminens siste medlemsmøte.
Her var Kjelvis, en lokal trubadur med navnet Kjell C. Hovde, invitert til å underholde.
Men først leste August en kronikk av Inge Eidsvåg med emne «Døden – livets følgesvenn».

Kjelvis var et hyggelig bekjentskap som klarte å underholde på en god måte og fikk opp stemningen med et variert viseutvalg, utkledning og anekdoter.

Her er link til bilder og videoer     Bilder fra møtet














Det er nå påmeldt 24 personer til Julebordet den 30. november.

Åresalget innbrakte kr 1230,-.

Møtet ble avsluttet kl 1740.


Referent

Egil B. Ormstad



Ingen kommentarer: