Årets julebord ble feiret i Doktorgården i Lillestrøm. Vi var 24 glade deltagere som kunne glede oss over et vakkert pyntet festbord (Ingrid og Jorunn), mat og "drikke" fra Lars og musikk fra Rolf Zetterstrøm. Alle var enige om at dette var meget vellykket og at det fristet til gjentagelse i 2017.
 |
| Jorunn og Johnny var aftenens muntrasjonsråd !!!!! |
 |
| Lars gjorde en dyktig jobb med mat og servring av drikke ved bordet bl.a. |
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar