Bare 11 medlemmer møtte opp til høstens siste medlemsmøte. De frammøtte var fra styret og arrangementskomiteen.
Møtet startet med kaffe, kaker samt at August ønsket trubadurene Tore Borgen og Tom Bengtsson hjertelig velkommen til denne kveldsstunden hvor vi ville bli servert en helaften med viser og sang...
Bare 11 medlemmer møtte opp til høstens siste medlemsmøte. De frammøtte var fra styret og arrangementskomiteen.
Møtet startet med kaffe, kaker samt at August ønsket trubadurene Tore Borgen og Tom Bengtsson hjertelig velkommen til denne kveldsstunden hvor vi ville bli servert en helaften med viser og sang...
August leste kveldens dikt før trubadurene satte i gang. De tok oss med på en musikalsk reise til bl.a. Bohuslän, Hovedøen, Østerdalen, Ringsaker, Sør Amerika (pampasen), USA og Trondheim
Vi fikk høre gamle kjente melodier og viser og de to herrene lagde en god stemning for oss frammøtte. Men etter en time var det slutt.
Så fortsatte møte med de vanlige organisatoriske sakene.
Det kan nevnes at takkekort er mottatt fra Sven Svendsen, 70 år og Asbjørn Monsen, 85 År. .
I år er bare påmeldt 16 personer til julebordet.
Møteplan for de kommende medlemsmøter vil bli sendt ut ved en senere anledning.
Åresalget innbrakte kr 1000,-.
Referent
Egil B. Ormstad
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar