søndag 20. mars 2011

Medlemsmøte 17. mars 2011

August ønsket de 23 medlemmene samt musiker Henrik Evensen velkommen. Deretter var det dagens dikt. August hadde denne gang valgt Vårvise av Einar Skjæråsen.

IMG_4627

Så ble det allsang til musikk av Henrik Evensen. Dette så ut til å være populært. Man kan vel si at noen sang av full hals.

IMG_4622

Så var  det kaffe og kaker.

Referatet fra forrige medlemsmøte ble opplest av Aage. Ingen kommentarer.

Generell info ved August.

Mottatt takkekort fra Ingebjørg Stensrud etter oppmerksomhet på hennes 80 års dag.

Foreningens økonomi er god. 19 personer er med i grasrotandelen,flere anbefales å delta,

Litt fra Dynea Intranett:

Dynea går bra. De ansatte får utbetalt bonus for 2010 på kr.8700,-, Sommerfest avholdes 27.mai.

Aktiviteter fremover.

På neste medlemsmøte blir det bingo. Møtet i mai blir det orientering om Dynea ved E.Kverneggen.

Danmarksturen 1.mai, 25 påmeldt pr.dd. Se blogg ang. turen for de som har mulighet.

Dagstur 8.juni, opplegg ikke bestemt.

Resultatene av spørreundersøkelsen ang.turer vil bli presangtert på neste møte.

IMG_4621

IMG_4628

Så ble det mere musikk og sang med påfølgende åresalg som innbrakte kr.1610,-.

 

Møtet hevet kl.20.00.

Referent

Aage Gjerdingen.

Ingen kommentarer: