Nestformann August Brenne ønsket medlemmer med ektefeller hjertelig velkommen til årets siste møte i 2008, som er årets julearrangement.
Likeledes ble musikantene Magnus Nordeng og Reidar Bonde ønsket velkommen.
De 41 frammøtte hørte med interesse på julediktet som August leste. Det var et moderne juledikt fra Sogn og fjordane.
Sekretæren leste referatet fra forrige møte, som også er lagt ut på pensjonistforeningens blogg.
Før vi ga oss i kast med juletallerkenen ble velkomstsangen avsunget. Til juletallerkenen ble det servert lettøl og brus samt brød og loff. Det smakte godt.
Etter maten, men før kaffen og kakene ble servert orienterte Janne Aasen om de kommende arrangementer:
¤ Harrytur 1. Desember til en pris av kr 250,- Invitasjon er sendt ut og hittil er det 29 påmeldte.
¤ Møteprogram for nyåret: Januar ekstern sang
Februar Quiz (Per og Bjørg)
Mars Årsmøte med orientering om Dynea
Deretter var det åresalg, sang og dans.
Alfred Martinsen orienterte om den kommende vårturen.
Etter 4 ganger til København legges turen nå til Lübeck. Turopplegget er buss Oslo – Göteborg, ferge Göteborg – Kiel og så videre med buss til Lübeck. Etter en hel dag i Lübeck blir det samme veien tilbake.
August Brenne ba om forslag til aktiviteter på foreningens møter med tanke på den lave frammøte prosenten (vi er totalt 65 pensjonister).
Et forslag var et ønske om mer musikk.
Videre ble det fortalt en del gode historier som var med på å lage god stemning på julemøtet.
Åresalget innbrakte kr 3180,-.
Møtet ble avsluttet ved nitiden.
ref. Egil B. Ormstad
Og her er bildene fra festen……
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar