Torleiv Birkenes ønsket de 23 frammøtte velkommen til det første møtet etter sommerferien.
Han opplyste at det var 23 påmeldte til Rondablikkturen den 29/9-1/10. Dette antallet er noe lavere enn det avtalte minimumsantallet, men det regnes med at turen blir gjennomført.
De påmeldte vil få endelig beskjed den 22/9
Som det ble nevnt på forrige møte, så vil det ikke bli noe julebord i foreningens regi i år.
Men i stedet blir novembermøtet et festmøte med juletallerken og musikk Hver deltaker må betale en liten avgift på kr 50,-.
Andre planlagte arrangement:
¤ Harrytur den 1. Desember, pris kr 150,-.
¤ Københavnturen i år blir trolig erstattet med en tur til Kiel/Lübeck. (Buss til Göteborg og overnatting i Lübeck).
Turen til Riga/Tallin var vellykket.
På neste medlemsmøte vil Egil B. Ormstad fortelle om sine inntrykk fra Kina.
Så ble det servert kaffe og kringle til Bingospillet, som innbrakte kr 1653,-
I en pause i spillet formidlet Ramstad et lite inntrykk av hvordan innbyggerne i Texas kunne oppleve orkanen IKE´s herjinger, ved referere fra samtaler med sin datter som er bosatt der.
Egil B. Ormstad
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar