torsdag 18. september 2008

Medlemsmøte 18.09.2008

Torleiv Birkenes ønsket de 23 frammøtte velkommen til det første møtet etter sommerferien.

Han opplyste at det var 23 påmeldte til Rondablikkturen den 29/9-1/10. Dette antallet er noe lavere enn det avtalte minimumsantallet, men det regnes med at turen blir gjennomført.

De påmeldte vil få endelig beskjed den 22/9

Som det ble nevnt på forrige møte, så vil det ikke bli noe julebord i foreningens regi i år.

Men i stedet blir novembermøtet et festmøte med juletallerken og musikk Hver deltaker må betale en liten avgift på kr 50,-.

Andre planlagte arrangement:

¤ Harrytur den 1. Desember, pris kr 150,-.

¤ Københavnturen i år blir trolig erstattet med en tur til Kiel/Lübeck. (Buss til Göteborg og overnatting i Lübeck).

Turen til Riga/Tallin var vellykket.

På neste medlemsmøte vil Egil B. Ormstad fortelle om sine inntrykk fra Kina.

Så ble det servert kaffe og kringle til Bingospillet, som innbrakte kr 1653,-

I en pause i spillet formidlet Ramstad et lite inntrykk av hvordan innbyggerne i Texas kunne oppleve orkanen IKE´s herjinger, ved referere fra samtaler med sin datter som er bosatt der.

Egil B. Ormstad

Ingen kommentarer: